Prekių katalogas

Technologinis “omotenashi”

  • Technologinis “omotenashi”

    Bandymų vienokiais ar kitokiais būdais apjungti fizinę ir internetinę prekybą pastaraisiais metais nestinga. Lietuvoje taip pat yra galvojančių apie galimus sprendimus. Kokių pkyčių galime tikėtis, ir ar pasieksime techno omotenashi.

    Sveiki,

    Bandymų vienokiais ar kitokiais būdais apjungti fizinę ir internetinę prekybą pastaraisiais metais nestinga. Lietuvoje taip pat yra galvojančių apie galimus sprendimus. Galimų krypčių, kaip tai galėtų praktiškai veikti, yra daug ir įvairių.

    Viena iš idėjų yra taip vadinamos zero-inventory parduotuvės. Tai parduotuvė, kurioje rasime tik gaminių pavyzdžius skirtus pasimatavimui, o prekyba vyksta online. Vienas sėkmingiausių, šios idėjos (iš dalies įkvėptos Toyotos ištobulintos "Just In time" sistemos), pavyzdžių, yra Bonobos drabužių parduotuvės (Nuoroda).

    Tačiau daugelis tiek pirkėjų tiek prekybininkų ir toliau ieško tarpinių sprendimų, įprasto formato parduotuvėse, leidžiančių apsipirkti efektyviau.

    Tarp šiam tikslui pasitelkiamų technologojų, dažnai sutinkami įvairaus tipo išmanūs veidrodžiai. Pavyzdžiui, First Look veidrodis (Nuoroda), suteikia galimybę pirkėjui detaliau susipažinti su gaminiu, o pageidaujant ir ji čia pat įsigyti, o H&M sukurtas balsu valdomas išmanusis veidrodis padės rasti stilistinį įkvėpimą (Nuoroda).

    Dar kitos įmonės, bando matavimosi patirtį perkelti į telefoną, ir pagelbėti pirkėjui, skaitmeniniu būdu susidaryti vaizda, kaip atrodys gaminys. (Nuoroda).

    Tuo metu, siekdami patraukti jaunesnių pirkėjų dėmesį, prabangos prekių ženklai ekperimentuoja su socialinės medijos platformų įgalintomis patirtimis. Pavyzdžiui, Cartier ir Tiffany leidžia Snap programėlės pagalba išbandyti įvairus aksesuarus (Nuoroda).

    Ateityje neišvengiamai matysime vis daugiau inovatyvių el. komercijos ir tradicinės prekybos vienijančių sprendimų. Svajojant apie technologijų ženkliai patobulintą apsipirkimo patirtį, įkvėpimo galime pasisiemti iš dar vienos japoniškos filosofijos - Omotenashi (Nuoroda). Tai sunkiai išverčiamas terminas, apibūdinantis aptarnavimo ir paslaugumo filosofija. Vienas iš Omotenashi tikslų skatina siekti nuspėti kliento poreikius, ir nepastebimai, nepatraukiant dėmesio, juos išpildyti.

    Tikimės, kad eksperimentai, kad ir pamažu, ves link technologinio omotenashi.