Prekių katalogas

Pop-up nuoma

2018-11-27

 

Socialinės medijos iš esmės pakeitė dizaineriškos mados pasaulį. Vien Lietuvoje per pastaruosius dešimt metų susikūrė turbūt ne mažiau nei 1000 didesnių ar mažesnių prekių ženklų. Ne visi iš jų vis dar sėkmingai veikia, bet mastas vienokiu ar kitokiu atveju, stulbinantis. 

Toks kūrybiškų prekėženklų augimas paremtas galimybe atrasti auditoriją ir pirkėjus socialinėse ervėse, lengvai prieinamomis elektroninės prekybos platformomis. To pasekoje daugelis prekių ženklų yra, taip vadinami, "digitaly native" - jie užgimė ir gyvena visų pirma online.

Online prekėženklų raida galiausiai pasiekia ribas. Kaip rodo labiau pažengusių rinkų patirtis vis populiaresni tampa pardavimo modeliai, apjungiantysonline ir offline pasaulius. Pavyzdžiai - daugelis lyderiaujančių JAV startuolių,- arba ekperimentuoja su pop up'ais, arba bendradarbiauja su department stores, arba atidaro savo firmines parduotuves. Taip ne tik pasiekiama nauja auditorija, bet ir atveriamas naujas kanalas supažindinti pirkėjus su produkto ypatybėmis, naujai perteikti savo viziją ir vertybes. Pirkėjai vis dažniau ieško ne tik gaminio, bet ir įprasminančios patirties - offline įgalina kitokio emocinio lygmens patirtis.

Pop-up'as nėra būtinas visiems prekių ženklams. Mūsų patirtis rodo, kad net atvirščiai, daugeliu atvejų, gaminys nereikalauja specialaus pristatymo, kad būtų tinkamai ivertintas pirkėjų.

Bet vis daugėja prekių ženklų, turinčių ambicingas vizijas, kompleksiškus, pažinimo reikalaujančius produktus. Būtent jiems ir skirtas Baltas Miškas Pop-up pasiūlymas

Pop-up'as veiktų kaip atskira, prekėženklo stilistiką atspindinti zona, Baltame Miške. Pagal poreikį, pardavėja galėtų perteikti specifinę detalią informaciją apie produktus. Pop-up'as gali būti skirtas ne tik pardavimui, bet ir patirčiai. Čia gali būti sudaryta galimybė išbandyti gaminius, atrasti jų privalumus. Pop-up'as tai galimybė užmegzti naujos kokybės ryšius su klientais. 

Mums atrodo, kad tiek dizaineriams, tiek pirkėjams įdomu dinamiška aplinka. Todel Pop-up gali veikti bet kokį laikotarpį, kad ir vieną dieną

Kūrybinės produkcijos prekyba neturi būti tokia pati, kaip pirmo būtinumo prekių. Taip, nuo verslo principų nepabėgsim, bet galime įnešti daugiau žaismingumo ir įsimintinų patyrimų visiems. 

Daugiau apie Pop-up nuomą.