Hiperfiziška prekyba
Sveiki,
Jacquemus pop-up butikas atrodo, kaip sporto klubo persirengimo kambarys ir įkūnija taip vadinamos Hyperphysical design tendecijas. Tokio tipo parduotuvės siekia aktyviai stimuliuoti visus penkis pojūčius, sukuriant įsimintinas, netipiškas patirtis. Jacquemus sukūrė dizaino kontrastą - žydros sienos ir persirengimo kabinos niekaip neprimena įprastos parduotuvės. Tačiau būtent šio kontrasto dėka, apsipirkimas tampa netikėta, dėmesį stimuoliuojančia patirtimi.
Mados parduotuvės ir ypač nepriklausomi butikai visuomet ieškojo savitų, laikmetį ir prekės ženklą atspindinčių išraiškos formų. Pavyzdžiui Diesel įkūrėjas Renzo Roso kalba, kaip 1996 atidarius didžiulę parduotuvę Manhetane, jie neturėjo pakankamai produktų, kad ją užpildyti ir todėl pastatė didžėjaus sceną, nuo 6 valandos vakare, atviros parduotuvės erdvės virsdavo muzikos klubu.
Metams bėgant, beveik pasąmoningai Baltas Miškas irgi įgavo savo braižą. Ne, Baltame Miške nepatirsite hyperphysical retail ekstremalumų, tačiau, pojūčius stimuliuojame ir mes. Vienas dažniausių komentarų, kurių sulaukiame iš pirkėjų - "kaip pas jus ramu". Ir, tai tiesa, nuošalioje gatvelėje esanti parduotuvė leidžia iškvėpti ir, bent trumpam, sumažinti tempą. Baltame Miške nėra eilių ir skubos, o vietoj muzikos skamba paukščių garsai, kviečiantys mintimis nukeliauti dar toliau už mūsų sienų ribų.
Mes ne prieš greitą agresyvų tempą, tačiau jo kasdienybėje ir taip apstu. O oazių pasimėgauti, atrasti ar tiesiog neskubant praleisti pusvalandį, gražių kūrinių apsuptį, ne tiek daug.
Balto Miško Lapė